Polityka jakości
„PGKiM” Sp. z o.o. w Aleksandrowie Łódzkim za główny cel stawia sobie spełnienie potrzeb i oczekiwań Klientów z zakresu usług wodociągowych, kanalizacyjnych, oczyszczania ścieków, dostarczania energii cieplnej.
Każda wykonana przez nas usługa będzie rekomendacją dla Spółki jako solidnej, gwarantującej wysoki standard i zgodność z obowiązującymi przepisami.
Aby to osiągnąć:
- Nieustannie doskonalimy funkcjonujący systemu zarządzania jakością spełniający wymagania międzynarodowej normy PN-EN ISO 9001:2015,
- Śledzimy i stosujemy w naszej działalności wymagania ustaw, przepisów oraz innych wymagań mających zastosowanie w naszej działalności,
- Prowadzimy ocenę zadowolenia Klienta i podejmujemy działania na rzecz wzrostu tego zadowolenia,
- Ustanawiamy cele dotyczące jakości na wszystkich poziomach zarządzania i dla wszystkich funkcji,
- Uświadamiamy pracownikom znaczenie spełniania wymagań Klientów i przepisów,
- Systematycznie podnosimy kwalifikacje personelu,
- Dbamy o wiarygodność danych z prowadzonych pomiarów i badań,
- Prowadzimy działalność w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego.
Rozłożenie odpowiedzialności:
- Zarząd Spółki jest odpowiedzialny za zapewnienie środków umożliwiających realizację ustanowionej Polityki.
- Kadra kierownicza jest odpowiedzialna za wdrożenie Polityki w zakresie działań znajdujących się pod jej nadzorem.
- Wszyscy pracownicy po obligatoryjnym zapoznaniu się z Polityką są odpowiedzialni za jej realizację i przestrzeganie trybu postępowania zawartego w obowiązującej dokumentacji związanej z zakresem ich pracy.
Prezes Zarządu
Grzegorz Andrzejczak