„PGKiM” sp. z o.o. w Aleksandrowie Ł. zatrudni pracownika na stanowisko: Mistrz ds. wod-kan.
Zakres obowiązków
- organizowanie prac budowlano-remontowych i konserwacyjnych na sieci i urządzeniach wod-kan,
- nadzór nad brygadą remontową sieci wod-kan,
- nadzór na prawidłowym wykonywaniem prac i przestrzeganiem przepisów BHP przez podległych pracowników,
- nadzór nad prawidłową eksploatacją sieci wod-kan,
- bieżące zaopatrywanie w materiały niezbędne do prawidłowego świadczenia usług wod-kan,
- wykonywanie przeglądów, napraw posiadanego sprzętu i pojazdów,
- ewidencja czasu pracy podległych pracowników,
- prowadzenie kart drogowych pojazdów,
- dokonywanie odbioru robót, weryfikacja dokumentacji j przyłączy wod-kan. rozbudowy oraz budowy nowych obiektów wodnych i kanalizacyjnych,
- nadzór i kontrola w zakresie prawidłowego i terminowego załatwiania spraw – korespondencji wniosków, sprawozdań, itp.
- utrzymanie w należytym stanie dokumentacji technicznej, organizacyjnej pracy,
- praca wiąże się z koniecznością przebywania w terenie i odpowiedzialnością za prace prowadzone na sieci wod-kan,
- dokonywanie odbioru robót, uzgadnianie dokumentacji technicznej przyłączy wod-kan, rozbudowy oraz budowy nowych obiektów, urządzeń związanych z gospodarką wodno-kanalizacyjną.
Wymagania
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- umiejętność czytania map i projektów,
- prawo jazdy kategorii B,
- dyspozycyjność,
- sumienność i zaangażowanie w pracę,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy.
Mile widziane
- Prawo jazdy kat. C.
- Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod-kan,
- Doświadczenie w nadzorze budowy lub przebudowy sieci wod-kan.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i umiejętności,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- szkolenia zawodowe,
- świadczenia z ZFŚS.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres spółki: „PGKiM” Sp. z o.o., ul. 1 Maja 28/30, 95-070 Aleksandrów Łódzki lub adres mailowy rekrutacja@pgkimal.pl do dnia 31.07.2023 r.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest „PGKiM” Sp. z o.o. z siedzibą w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. 1 Maja 28/30. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym, przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974. r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Spółka „PGKiM” wyznaczyła inspektora ochrony danych , z którym można się skontaktować przez e-mail iod@pgkimal.pl, tel. 42 652-35-01 wew. 71, w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
- W celu przeprowadzenia rekrutacji w zakresie w jakim podanie danych jest fakultatywne na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia 2016/679) oraz do przyszłych, innych rekrutacji prowadzonych przez „PGKiM” Sp. z o.o. , jeśli wyraziła Pani/Pan stosowną zgodę w treści aplikacji.
- W celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu „PGKiM” Sp z o.o. polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes „PGKiM” (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia 2016/679.
Pani/Pana dane będą przekazywane:
- Organom uprawnionym do otrzymania Pani/Pana danych na podstawie przepisów prawa,
- Operatorom pocztowym i kurierom,
- Dostawcom systemów informatycznych i usług IT uczestniczącym w procesach koniecznych do wykonywania umowy,
- Firmom wykonującym usługi dla „PGKiM” Sp. z o.o. na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu rozpoczęcia rekrutacji lub przez rok od daty złożenia aplikacji jeśli wyraziła Pani/Pan stosowną zgodę wykorzystania danych do innych rekrutacji. Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez „PGKiM” Sp. z o.o.
Każdą z wyrażonych zgód można wycofać w dowolnym momencie . Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych prosimy o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.
Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie to narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu i nie będą udostępniane do krajów poza obszarem EOG.
Podanie danych osobowych jest wymagane przez „PGKiM” Sp. z o.o. w celu realizacji procesu rekrutacji z wyjątkiem danych osobowych, których podanie jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez „PGKiM” Sp. z o.o. jest brak możliwości udziału w procesie rekrutacji.
2023-06-30