„PGKiM” sp. z o.o. w Aleksandrowie poszukuje pracownika na stanowisko: Specjalista ds. bhp i p.poż w Wydziale Administracji.
Miejsce pracy: Aleksandrów Ł. w Wydziale administracyjnym.
Obowiązki:
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej obszaru bezpieczeństwa i higieny pracy w szczególności: dokumentacji powypadkowej, dokumentacji oceny ryzyka zawodowego, dokumentacji z dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia.
- Prowadzenie szkoleń wstępnych pracowników nowozatrudnionych.
- Sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje zapobiegania zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy.
- Współpraca ze służbami medycyny pracy w zakresie okresowych badań lekarskich.
- Organizowanie okresowych szkoleń w zakresie bhp i p.poż.
- Przeprowadzanie kontroli w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
- Realizacja działań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby BHP.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe.
- praktyczna znajomość przepisów z obszaru bezpieczeństwa pracy.
- prawo jazdy kat. B;
- samodzielność i komunikatywność.
- doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń i postępowań powypadkowych.
- znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę na ½ etatu.
- wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i umiejętności.
- szkolenia zawodowe.
- świadczenia z ZFŚS.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres spółki: „PGKiM” Sp. z o.o., ul. 1 Maja 28/30, 95-070 Aleksandrów Łódzki lub adres mailowy rekrutacja@pgkimal.pl do dnia 30.09.2024 r.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest „PGKiM” Sp. z o.o. z siedzibą w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. 1 Maja 28/30. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym, przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974. r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Spółka „PGKiM” wyznaczyła inspektora ochrony danych , z którym można się skontaktować przez e-mail iod@pgkimal.pl, tel. 42 652-35-01 wew. 71, w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
- W celu przeprowadzenia rekrutacji w zakresie w jakim podanie danych jest fakultatywne na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia 2016/679) oraz do przyszłych, innych rekrutacji prowadzonych przez „PGKiM”Sp. z o. o. , jeśli wyraziła Pani/Pan stosowną zgodę w treści aplikacji.
- W celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu „PGKiM” Sp z o.o. polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes „PGKiM” (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia 2016/679.
Pani/Pana dane będą przekazywane:
- Organom uprawnionym do otrzymania Pani/Pana danych na podstawie przepisów prawa,
- Operatorom pocztowym i kurierom,
- Dostawcom systemów informatycznych i usług IT uczestniczącym w procesach koniecznych do wykonywania umowy,
- Firmom wykonującym usługi dla „PGKiM” sp. z o.o. na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu rozpoczęcia rekrutacji lub przez rok od daty złożenia aplikacji jeśli wyraziła Pani/Pan stosowną zgodę wykorzystania danych do innych rekrutacji. Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez „PGKiM” Sp. z o.o.
Każdą z wyrażonych zgód można wycofać w dowolnym momencie . Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych prosimy o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.
Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie to narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu i nie będą udostępniane do krajów poza obszarem EOG.
Podanie danych osobowych jest wymagane przez „PGKiM” Sp. z o.o. w celu realizacji procesu rekrutacji z wyjątkiem danych osobowych, których podanie jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez „PGKiM” Sp. z o.o. jest brak możliwości udziału w procesie rekrutacji.
2024-09-04